نیایش از زبان شهید ایرج رضایی

〤 حسـِــ قــَـشـَـنـــگـِــ مـَــنــــ 〤

ای كریم، ای رحیم، ای معبود، ای خالق من، امید من به رحمت توست. از تو می‌خواهم رحمتت را بر من ارزانی بداری. خدایا، تو را شكر می‌كنم كه مرا از ضلالت درآوردی و راه حق از باطل و نور از ظلمت را بر من نمایان گردانیدی تا بتوانم راه رسولت را سرمشق خود قرار بدهم. خدایا، تو را شكر می‌كنم كه زندگی بی‌ارزش مرا در زمان امام عزیز قرار دادی تا بتوانم با استفاده از رهنمودهای انسان‌سازش حداقل خودم را مقداری به تو نزدیك كنم.

شهید ایرج رضایی



نظرات شما عزیزان:

پريسا
ساعت12:21---28 ارديبهشت 1390
لطفا در مورد شرايط سني شهيد ايرج رضايي برام بگيد اينكه اسم پدرش چيه؟ شغلش چي بود مادرش و اينكه چند تا خواهرو برادر بودن دوست دارم از نظر اعتقادي بدونم تو چه خانواده اي بوده؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: <-TagName->
23 / 8 / 1389برچسب:, 11:52 بعد از ظهر 〤 صـــنــَــمـــ| |